Vacature medewerker Klantencontact

<>Vacature medewerker Klantencontact

Vacature Medewerker Klantencontact

Medewerker Klantencontact Bibliotheekservice Passend Lezen gezocht voor 32 uur (€1.911).

Word jij enthousiast van persoonlijk klantencontact? Zit klantgerichtheid in je bloed en is mensen helpen je tweede natuur? Kun je niet wachten om onze afdeling Klantencontact te versterken? Dan ben jij degene die we zoeken en willen we jou graag leren kennen.

Wat ga je doen?
Als medewerker Klantencontact ben jij het aanspreekpunt voor klanten of toekomstige klanten die vragen hebben of meer informatie willen. Via verschillende kanalen – telefoon, e-mail, chat, social media – sta je hen te woord en probeer je de vraag te beantwoorden. Ook voer je administratieve handelingen uit die bij de werkzaamheden horen, zoals inschrijvingen verwerken en mutaties doorvoeren in het klantenbestand. Je bent professioneel en je kunt je goed inleven in de situatie van onze doelgroep: klanten met een leesbeperking. Daarnaast proberen we onze dienstverlening constant te verbeteren en daarin speel jij een belangrijke rol; jij bent de oren en ogen van de organisatie. Samen blijven we onze werkprocessen verbeteren.

Wie zoeken we?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met klantencontact (telefoon, e-mail, chat, social ) is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als schrift;
  • Uitstekende technische vaardigheden; goed kunnen omgaan met een computer, tablet en smartphone is een vereiste. Ook omgaan met Microsoft programma’s zoals Word en Teams;
  • Kunnen werken met een CRM-systeem (zoals Salesforce) is een pré;
  • Zeer servicegerichte instelling;
  • Klantvriendelijk;
  • Zelfstandig en resultaatgericht werken;

Over Passend Lezen
Als je blind, slechtziend of dyslectisch bent, heb je via Bibliotheekservice Passend Lezen toegang tot de mooiste romans, de spannendste verhalen, de allerleukste kinderboeken én kranten en tijdschriften in diverse leesvormen. Passend Lezen is een menselijke organisatie met een informele sfeer, gevestigd in een sfeervol kantoorpand in Den Haag. Met ruim 30 betrokken medewerkers streven we ernaar om zoveel mogelijk mensen met een leesbeperking toegang te geven tot de wereld van kennis en cultuur. We zijn daarom continu bezig om onszelf en onze diensten te verbeteren. Onze communicatielijnen zijn kort, we werken graag samen in projectteams en we zijn dol op innovatieve ideeën die het leven van onze klanten makkelijker maken.
Passend Lezen heeft als kernwaarden: duidelijkheid, betrokken, vertrouwen, betrouwbaarheid en samenwerken.

Oh en niet onbelangrijk, Ajonne de lieve geleidehond van een van onze medewerkers loopt over de afdeling. Heel gezellig, maar hopelijk ben je niet allergisch.
Meer informatie over Passend Lezen vind je op onze website www.passendlezen.nl.

Wat bieden we jou
Passend Lezen biedt jou een afwisselende functie voor 32 uur per week in een informele werksfeer op een inspirerende en goed bereikbare locatie in Den Haag. Een combinatie van thuiswerken en op kantoor is mogelijk, waarbij je minimaal twee dagen in de week op kantoor werkt. Je maakt deel uit van een professioneel en enthousiast team en er is ruimte om je te ontwikkelen. Je krijgt een jaarcontract met startsalaris van €1.911 bruto per maand (op basis van schaal 6.0, 32 uur per week, salarisverhoging 2023 nog in onderhandeling) conform de CAO openbare bibliotheken.

Solliciteren
Ben je vanaf de eerste week van april 2023 beschikbaar en wil je de afdeling Klantencontact komen versterken? Stuur dan jouw motivatie en curriculum vitae vóór dinsdag 31 januari 2023 naar vacature@passendlezen.nl. Gesprekken vinden op kantoor plaats op donderdag 9 februari 2023. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Moniek van der Putte, Teammanager Klantencontact, 070-3381510.