Contact
Heb je een vraag of opmerking? Een klacht of een compliment over onze dienstverlening of materialen? Of wil je een bestelling plaatsen? Kijk even bij de veelgestelde vragen, misschien staat daar het antwoord al. Niet gevonden wat je zoekt? Of heb je vragen over jouw inschrijving? Neem dan gerust contact op met de afdeling Klantencontact. Dat kan op verschillende manieren.
Telefoon
Bel naar telefoonnummer: 070 - 338 15 00.
De afdeling Klantencontact is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur en 13.00 tot 16.00 uur en op dinsdag van 9.00 tot 12.00 uur.
Chat
De live chat is bereikbaar via de nieuwe website-omgeving van Passend Lezen. Je vindt het chatvenster rechtsonder in je scherm. Op werkdagen streven we ernaar om jouw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Meer informatie over de chat.
Stuur een e-mail met daarin je NAW-gegevens, je geboortedatum en het onderwerp waar je over mailt naar klanten@passendlezen.nl. We streven ernaar binnen 4 werkdagen je mail te beantwoorden.
Social media
Passend Lezen is bereikbaar via Facebook, X (Twitter) en Instagram. Heb je een korte vraag? Stuur ons gemakkelijk een privébericht via één van deze kanalen. Op werkdagen streven we ernaar om jouw bericht binnen 24 uur te beantwoorden.
Post
Post kun je versturen naar:
Bibliotheekservice Passend Lezen
Postbus 84010
2508 AA Den Haag
Contactformulier
Je kunt ook contact opnemen door het invullen van onderstaand contactformulier. Velden met een asterisk (*) zijn verplichte velden.